Translate

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

OPISY!!!


  1. Najgorsza jest walka między tym co wiesz, a tym co czujesz!
  2. `me + you = error
  3. A gdy już umrę, to tam gdzie pójdę też będę Cię kochać!
  4. uwielbiam ten stan kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to czy da się podgłośnić ;]
  5. Jak widzę twoją dziewczynę to mam ochotę wysłać sms'a o treści POMOC..
  6. Doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz ;]
  7. Abonent Czasowo Wkurwiony, Proszę Pisać Później albo Spierdalać !!
  8. Zabawne jak szybko Ci, którzy byli tak blisko stają się niemal obcy!
  9. Napraw to co zepsułeś... Napraw moje serce frajerze
  10. Stanęłam na Twoich trampkach, aby dostać się do twoich ust. Odepchnąłeś mnie, usiadłeś, wziąłeś na kolana i musnąłeś w usta. Poczułam Twój leciutki uśmiech... wyszeptałeś mi do ucha " To ja tu się muszę starać, kochanie ".
  11. Nie mogła sobie odmówić jego przyjaźni, z bólem w sercu słuchała jego zwierzeń o innych dziewczynach ..
  12. Mówię , że nie potrzebuję miłości , a potem zamykam się w pokoju i mówię do mokrych chusteczek jak bardzo mi jej brak .
  13. Nie mówię że jesteś skurwYsynem, debilem, idiotą.. nie będę się mściła że nie chcesz ze mną być.. ja w przeciwieństwie do ciebie zachowam się dojrzale, bo ty po prostu nie dorosłeś do tego by mieć dziewczynę.!
  14. Spójrz mi w oczy i powiedz: Jesteś mi obojętna.
  15. `Spójrz na świat, tysiące zalet i wad, jak niedopałek pod butem ginie każda chwila.
  16. Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca, a Ty nie docenisz tego co masz, dopóki tego nie stracisz...
  17. Rzadko o nim myślę. Właściwie tylko wtedy, kiedy oddycham!
  18. Powiedz jak wiele wiary musi mieć dziś każdy z nas kochać tak niedoskonały zagubiony wielki świat cały ten świat...

  19. Ja mówie przestań się bać nie chowaj głowy w piach żyj bo życie to najlepsze co mogłeś dostać ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz