Translate

niedziela, 22 kwietnia 2012

Kolejna dawka opisów:D



1 Świat to dżungla ,ludzie to zwierzęta ,a Ty jako najmniejszy robaczek na ziemi co dzień zostajesz równany z błotem przez tych większych i niby lepszych...


2 To że sie do cb nie odzywam, nie oznacza że o tb nie myśle..


3 "Nikt nie jest wart twoich łez a ten kto jest ich wart nigdy nie doprowadzi Cie do płaczu. "


4 Przyjaciel to ktoś, kto wie wszystko o tobie, a mimo to cię kocha.


Twoje uczucie daje mi większego powera niż baterie tym pieprzonym króliczkom w reklamie.♥


6 I zasada życia - nie przywiązuj się do rzeczy, miejsc i ludzi.


7 Tak naprawdę to dla kobiety nie liczą się słowa . ważniejsze są gesty i uczucia ;*


8 Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziałam, że tak potrafię .. ♥ 


9 To nie tak, że już Cię nie kocham. Po prostu znudziło mi się czekanie na Ciebie i na to aż w końcu dorośniesz.


10 Ty? Normalny? buhahahahahahaha


11Teoretycznie to już koniec, ale w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć.


12 "(...) masz to coś... i nie wiem jak to wygląda, jak pachnie ani jak smakuje ale strasznie to uwielbiam!"


13 A gdybym znikneła , zauważyłbyś ?


14 Nie chcieliśmy takiego zakończenia. Chcieliśmy żyć. Ten świat nie ma miłości. Ten świat umiera. Ten świat na nas nie zasłużył. Dlatego musimy odejść. Nasza historia już została opowiedziana. My odchodzimy, a wy zostaniecie. Zabijacie się powoli, nawet o tym nie wiedząc.To wy jesteście salą samobójców!


15 Czasem milczenie tworzy prawdziwą rozmowę między przyjaciółmi. Bo nie zawsze liczą się słowa, lecz to, co chce się powiedzieć bez słów.


16` Wszyscy mówią , że Disneyland jest najszczęśliwszym miejscem na ziemi . Widocznie nigdy nie byli w Twoich ramionach


17 Kaptur na głowę, słuchawki na uszy, plecak na plecy i muzyka w duszy. ;]


18 Nie martw się. Jeszcze nie raz spieprzysz to, na czym ci naprawdę zależy!


19 Wiesz.. Są osoby o których się nie zapomina przez całe życie. I właśnie Ty taką osobą jesteś. Jestem pewna, że Cię nie zapomnę. Tego jak mnie zawsze rozbawiałeś, tego ja mnie raniłeś i tego jak później wszystko wracało do najlepszego porządku. i mimo tego, że to już koniec, to były najpiękniejsze chwile mojego życia.


20 Wszystko, co masz teraz w życiu, jest wszystkim, czego potrzebujesz.


21 Czasami wystarczy spojrzeć w oczy drugiej osoby,by nie chcieć wiedzieć więcej..


22` Pomimo cierpień i trosk tylu życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto . ♥


23 Chyba za Tobą tęsknie. Chyba Cię kocham. Chyba mnie kurwa pojebało. Chyba na pewno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz