Translate

sobota, 19 października 2013

Fragmenty piosenek ;p

W domu i w pracy, w biurze, na ulicy. Wszędzie dookoła pozytywni zawodnicy (Vavamuffin-Bless)


Ty nie wiesz, jak trudno pustym miastem iść, Z dalekich komet czapkę szyć, Jesiennym wiatrem gnanym być 
(Dirty Track-Nie zostawiaj mnie)


Więc nie martw się! Uśmiechnij się! Nie jest tak źle, problemy są, lecz zdrowie masz, by rozwiązać je
(Virgin-Szansa)


Czasem przyjdzie taka chwila raz na parę ładnych lat. że robimy w życiu bilans naszych zysków naszych strat
 (Lady Pank- Nie mam nic, prócz Ciebie)


Boję się żyć bo tak mnie wychowali.Boję się płakać żeby mnie nie wyśmiali 
(Formacja Nieżywych Schabuff-Ty)


Chcę Cię takiego jak kiedyś!
 (Kasia Wilk-Pierwszy Raz)


Żegnać się co świt i wracać znów do Ciebie
 (Lady Pank-Zawsze tam gdzie Ty)


Wiem że ciężko jest samej zrobić krok rzeczywistość tnie, serce moje na wskroś nigdy już, nie zajrzysz w nie
 (Doda-Katharsis)


Za każdym razem głębiej, a wciąż wracam po więcej.
(Jula -Za każdym razem)


Pytam się gwiazdy co drogę wskazać błądzącym miała czemu ze wszystkich pragnień na świecie to ty mnie wybrałaś ...
(Rubik-Psalm dla ciebie)


Poza nami jest ta miłość jedna, która nie istnieje bez nas.(Jula -Za każdym razem)


Przepraszam, za naszych pól bitewnych kurz, Za słowa tnące tak,jak nóż, Za kilka tych jesiennych burz
(Dirty Track-Nie zostawiaj mnie)


Tańcz głupia, tańcz, swoim życiem się baw ! Wprost na spotkanie ognia leć ! 
(Lady Pank-Tańcz głupia tańcz)


Upajam się bez końca ponieważ nie znam granic. Jest dla mnie wszystkim, świat dziś mógłby się zawalić
(Tłoku Kama Jula-Nadal Kocham)


Opowiadaj mamy czas ,ja słucham ,a Ty szukaj słów.
 (Video-Soft)


Zaczaruj czas ! Niech biegnie niech biegnie niech biegnie wolniej .
(Video-Soft)


Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
 (Vavamuffin-Hooligan Rootz)


Ty beze mnie marzniesz, ja bez Ciebie nie istnieję, Dam Ci moje ciepło, którym z miejsca Cię ogrzeję 
(Peja-Kc)


Już teraz wiem, że dni są tylko po to, by do ciebie wracać każdą nocą złotą
 (Lady Pank-Zawsze tam gdzie ty)


Oni mogą żyć ale tylko razem nie rozdzielaj ich nie odzieraj z marzeń muszą ciagle iśc na granicy tchnienia cienka linia określa sens ich istnienia
 (Verba-Młode wilki 2)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz