Translate

piątek, 4 stycznia 2013

wpadki i śmieszne teksty

WPADKI



Wczoraj były urodziny mojej dziewczyny. Postanowiłem zrobić jej niespodziankę w tajemnicy zaprosiłem wszystkich znajomych do niej. Czekaliśmy po ciemku w jej mieszkaniu, aż wróci z pracy. Otworzyły się drzwi do mieszkania, słychać było męski głos:"Mam na Ciebie straszna ochotę". "Ja na Ciebie też. Ten kutas zapomniał o moich urodzinach i poszedł na mecz z kumplami, więc możemy po świętować razem w łóżku"               



Dzisiaj kiedy się kąpałam do łazienki przyszedł mój 3letni synek i wymalował się moimi                kosmetykami. Wyglądał tak słodko, że zrobiłam mu parę fot i rozesłałam do wszystkich  znajomych i rodziny. Dopiero chwilę po wysłaniu zauważyłam, że na każdej focie odbijam się cała naga w lustrze.                                                                                                       


Jestem w ciąży. Dziś jechałam autobusem i zrobiło mi się słabo. Poprosiłam panią, która  siedziała koło mnie przy oknie by je troszkę uchyliła a ta moherowa kobita że nie bo zimno,bo ją przewieje i co też ja wymyślam aby o tej porze roku autobus wietrzeć.....Obrzygałam ją...                                                                                                             


Jestem studentką weterynarii. Dzisiaj w ramach ćwiczeń dostałam zadanie masturbacji świni w celu pobrania próbki spermy. Jestem 19-letnią dziewicą, która swoją pierwszą przygodę erotyczną zaliczyła z knurem.                                                                                               


Dostałam przez pomyłkę SMS-a od mojej matki, przeznaczonego dla mojego ojczyma
 "Młoda zostaje na noc u koleżanki. Zrobimy to w jej pokoju?"                                             


Dziś pozwoliłam chłopakowi, z którym jestem od czterech lat na zabawę na ostro. Po związaniu mnie itp. skończył na mojej twarzy i... wyszedł. Rozwiązali mnie moi rodzice.               


Dziś dowiedziałem się, że studentka, którą zatrudniłem jako korepetytorkę dla mojego                             syna jest w rzeczywistości jego dziewczyną. Od trzech tygodni płaciłem jej 30 zł za godzinę 
 za to, że dymała mojego syna w jego pokoju.                                                                       



Dzisiaj moja pięciolatka wróciła z letniego obozu z płaczem, bo jej koledzy i wychowawcy  śmiali się z niej, bo nie umiała poprawnie zidentyfikować kolorów w trakcie zabawy.Wtedy mój mąż się przyznał, że specjalnie źle ją nauczył nazw kolorów myśląc, że to będzie zabawne.                                                                                                                           


Dzisiaj moja 4-letnia córeczka przebrała się w moje stare ciuchy i paradowała po mieszkaniu. 
Na moje pełne zachwytu pytanie "A cóż to za piękna dama" odpowiedziała :       


"Nie jestem damą, jestem dziwką".                                                                                     


Dziś poszedłem do kręgarza, bo od dłuższego czasu cierpię na nie przechodzący ból pleców.  Kręgarz kazał mi się położyć na brzuchu. Bez uprzedzenia skoczył mi na plecy. Zesrałem się  przy tym w spodnie.                                                                                                              


Moja 14-to letnia siostra przyszła do mnie, zapytać, co czułam jak pierwszy raz uprawiałam  seks. Odpowiedziałam, ze to sprawa osobista i jej to nie dotyczy.                                                             


 Na co ona " Hmmm, mi się podobało". Mam 19 lat i jestem dziewicą.                                               


Odprowadzałem dziewczynę do domu późnym wieczorem. Przed bramą przy ostatnim  buziaku mówię do niej: 
- Słuchaj, chodzimy ze sobą już prawie 5 miesięcy, chodź na chwilę, na pół godzinki do mnie, bo mam wolną chatę. 
Najpierw nie chciała się zgodzić, lecz po dłuższym błaganiu zgodziła się, powiedziała, że musi tylko skoczyć do domu poinformować rodziców, ze wróci nieco później. Po pięciu minutach wróciła, po czym                pocałowała mnie, mieliśmy akurat ruszać w kierunku mojego domu gdy nagle jej ojciec                wychodząc z okna, krzyknął: "Zośka, do jasnej cholery! Nasrać to nasrałaś, ale kto teraz to spuści?! Przecież cała łazienka jeb*e!"                                                                                   



ŚMIESZNE TEKSTY: 
                                                            
Jeśli lekarz mówi, że zostało ci 6 miesięcy życia, powiedz mu, że nie masz                 pieniędzy aby zapłacić za wizytę. Wtedy doda 6 miesięcy.                               

Chciałbym kiedyś spróbować mięsa flaminga. Chodzi mi głównie o jego jedną nogę,                                  którą cały czas trzyma podniesioną w górze. Widać, troszczy się o nią i musi mieć wyjątkowy smak!                                                                                 

Myślę, że najtrudniejszą częścią zrywania z dziewczyną jest umówienie się z nią na randkę, a później udawanie, że widzi się ją pierwszy raz w życiu.                      

Moja żona narzeka, że nie potrafię oddzielić białych ciuchów od czarnych. Bzdura!  Zawsze przy praniu kładę czarne po lewej, a białe po prawej stronie.                           
 To już nie moja wina, że pralka zawsze je ze sobą wymiesza.                         

Znacie tych raperów... no, tych Tede i Peję czy jak im tam.                               
 Słyszałem,że zapuszczają dredy, będą mieli nowe fajowe ksywy :                        
Tedejasta i Pejerasta.                                                                         

Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, ze takie są                
bardziej sexy.                                                                                    

Matejko przedstawiła Kopernika siedzącego na obrazie.                                                               

Savoldor znał się bardzo dobrze na anatomii człowieka, więc namalował młodzieńca  z fujarą.                                                                                                                                                    

"Weronika nie słucha poleceń nauczyciela i mówi, że jej to zwisa.                                         
Proszę powiedzieć córce, iż nie może jej nic zwisać"                                                                 

" Zbyszek sprawdza językiem koleżance czy ma wszystkie migdałki"                                     

"Uczeń Tomasz pomalował kolegę Radka flamastrem po głowie.                                                
Jednocześnie informuję, iż Radkowi wpisuję uwagę o treści:                                                   
Uczeń Radek cieszy się z tego, że został pomalowany flamastrem przez                                            
kolegę Tomka."
                                                                                                                                     

"Agnieszka kopnęła kolegę w krocze tak mocno, że kolega już                                              
drugą godzinę chodzi z genitaliami w rękach, tzn. je trzyma w                                                        
ręku przez odzież wierzchnią w postaci spodni męskich czarnych"                                      

"Po kichnięciu nauczycielki, Mateusz krzyknął - cytuje:                                                            
"Żeby Ci ryja nie urwało"                                                                                                                      

"Uczennica Justyna C. podrzuca ławkę pod sufit, a kiedy ta z wielkim impetem                 uderzyła o ziemie krzyczy "O ku*** ale jebło."                                                                                 

"Natalia na przerwach skacze jak zając"                                                                                               

  •   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz